FANDOM

Sonicfagi - To żartobliwe określenie osób mających obsesję, świra, fetysz na punkcie Sonica. Mogą z początku wydawać się normalnymi fanami, lecz ich destrukcyjne i szkodliwe dla innych oblicze ujawnia się zaraz po rozpoczęciu z nimi rozmowy. Wtedy możesz modlić się do Boga o przebaczenie, ponieważ spora część tych wyrzutków społeczeństwa ma też manię prześladowczą i jest skora do szukania ciebie po całym YT tylko po to by napisać jakiś g**no warty komentarz typu "Lubię cię" tylko dlatego bo powiedziałeś słowo "Sonic". W najgorszych przypadkach blokowanie ich tylko pogarsza twoją sytuację, Wtedy najlepszym wyjściem jest zacząć ich atakować lub skasować konto i wyjść na dwór. O ile druga sytuacja działa w dziewięciu na dziesięć przypadków o tyle pierwsza może sprawić że polubi ciebie jeszcze bardziej.

Geneza Edytuj

Geneza Powstania sonicfagów wiąże się z czerwcem roku 1991, kiedy to Yuji Naka i jego szajka wydali pierwszą grę z soniciem w roli głównej. Na szczęście w pierwszej grze były tylko 2 postacie, co sprawiło, że nie było jeszcze żadnych powodujących wylew fanartów. Jednak z roku na rok było coraz gorzej...

Zieb

Tradycyjny ubiór sonicfaga.

Miejsca żeru sonicfagów Edytuj

Sonicfagi można spotkać praktycznie w całym internecie. Największe środowiska które zamieszkują to: Youtube, DeviantArt oraz Wikia. Dosyć często można je spotkać także na Facebooku, czy Twitterze.

Typy sonicfagów Edytuj

Sonicfagi dzielą się na kilka różnych typów; każdy ma specyficzne zachowania:

  • Fanartowiec - Uzależnione od robienia erotycznych fanartów z postaciami z soniciem dziecko, przeważnie w wieku 8-19 lat. W tej grupie dominującą płcią są kobiety, jednak po 21 roku życia dominują mężczyźni.
  • Zapalony Gracz - W tym typie jednoznacznie dominują osobniki męskie. Te sonicfagi zbierają każdą grę z soniciem nawet najmniejszą pierdołę, byle tylko być "fajnym" i pochwalić się ty w deep webie. W realu nie mają przyjaciół.
  • Wali-Konik - Wyjątkowo rzadko spotykany typ sonicfaga, charakteryzuje się tym, że ma fetysz do bohaterów sonica. Jest niezwykle niebezpieczny, jednak o dziwo łatwy do wykrycia.
  • Wierny Piesek - Typ sonicfaga zajmujący się hejterstwem i propagandą - Występuje wszędzie gdzie sonic jest zagrożony. Jego zachowanie objawia się po prostu gnojeniem każdej gry, która nie jest soniciem.
  • Wilcza Sfora - Grupy sonicfagów wszczynające kłótnie pod filmami/artami/tekstami z soniciem/inną grą. Liczą na to, że uda im się zjechać jakiegoś anty-fana sonica.
  • Wyznawca Sonica - Najgroźniejszy ze wszystkich typów, póki co znany jest tylko jeden osobnik: SammyClassicSonicFan, jednak nie mamy pewności czy jest on jedynym.
  • Sonicowe dziecko neostrady - Po tym gdy Tibia i Metin zaczęły tracić swoją popularność neostrada rozpadła się też na Sonica tworząc potwora którego mentalność jest na poziomie dziecka w wieku 3 lat i niekiedy nie da się przed nimi uciec. Mogą cierpieć na manię prześladowczą i inne zaburzenia psychiczne.
    Sonicfagi-000:10

    Sonicfagi-0

Ruch oporu Edytuj

Z racji tego, że Sonicfagi wkurzają wszystkich (oprócz ich samych), powstało pełno ruchów oporu przeciw tego typu ludziom. Najpopularniejsze to m.in. UTTP, czy Pogromcy. Jednym z bardziej wplywowych polskich anty-sonicfagów był Templariusz, który był komunistą, kibolem i powinien jechać do Rosji, bo tam nie ma wolności słowa.

Samiklesiksonikfen

Z nim to lepiej nie zadzierać.

Znane Sonicfagi Edytuj

Wbrew pozorom największym Sonicfagiem jest SonicWariat1994PL, teraz znany jako Sonic1994PL.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki