FANDOM

Sonic The Hedgehog
Sonikdesoczek
Największy zbrodniarz wojenny, nazistowski dyktator, islamista, morderca wielu cywili, poszukiwany w 23 krajach, a ty i tak powiesz, że to najlepsza postać ze świata gier i komiksów.
Futro Niebieskie
Oczy Zielone
Religia Okultyzm połączony z Wahhabizmem i Pogaństwem
Wiek 15 lat
Płeć Mężczyzna
Lubi Swoją szajkę, być panem świata, nazizm, Niemcy, Tailsa, Knuelsa, Silvera, wpie**alać Hot Dogi, znęcać się nad słabszymi
Nie lubi Włoch, hydraulików, Amy Rose, Żydów, Iwana, Cyganów, Polaków, Rosjan, Fiony, Stasia
Orientacja Hetero
Wzrost 1.8 metra
Sonic the Hedgehog (po Polsku: Dźwiękowy człowiek nieużyty, źródło: Tłumacz Google) to nadpobudliwy pełen energii stworek mający być jeżem ale jest jego abominacją jeż niebieskiego koloru, f**k logic ma zielone oczy. Główny bohater serii o tym samym tytule. Sra w gacie w pobliżu boi się wody i jest ogólnie upośledzony, umie szybko biegać dzięki butkom które zaje*ał Hermesowi przegrana powoduje u niego ból du*y bul i brak nadzieji.

Wygląd Edytuj

Sonic swoim wyglądem w ogóle nie przypomina jeża, ale to nie przeszkadzało twórcom absolutnie w niczym. Jest to takie dziwne niebieskie coś, ni to pies, ni to wydra. Jest cały goły i ma jedynie buty które za**bał z rumuńskiego lumpeksu kupił od arabskich kupców. Do tego zapierdziela w chuście którą ukradł od wściekłych Irakijczyków.

Historia Edytuj

Według kronik żydowskich kupców Sonic mieszka na planecie Ziemia która jest płaska w Kozahstanie, walcząc wraz z grupą Islamskich Bjowników o wyzwolenie ich kraju związkowego (Emerald Zone) spod władzy despotycznego dyktatora sprawiedliwego prezydenta, Dr Iwana Robotnika. Prawdopodobnie jego drugie imię to Alfonso. Sonic urodził się w Karaczi, stolicy landu Emerald Zone, za panowania króla namiestnika Usamy Ibn ladena. Ojciec Sonica był partyzantem żołnierzem walczącym podczas Wielkiej Wojny Domowej pomiędzy Islamskimi mieszkańcami Karaczi, a armią rządową. Matka Sonica zajmowała się synem w czasie jego8 dzieciństwa wraz z kochankiem bratem jej męża, Abdulem the Hedgehogiem. Spokój życia rodziny niebieskiego jeża został zachwiany, gdy Mariusz Trynkiewicz, korzystając z pasu Szahida autorstwa Abdula, zamienił wojska rebeliantów w popiół, co doprowadziło do biedy w strefie i rodziece Sonica uciekli obawiając się o własne dupy żeby ciężko zarabiać w głąb kraju. Abdul, znany przez wszystkich jako "Ali Baba", robił co mógł, by samemu wychować Sonica i jednocześnie szukał sposobu, aby zabić wszystkich niewiernych obalić dotychczasowy rząd. Stworzył on pas szahida 2.0, gdyż chciał zniszczyć wszystkich żołnierzy wiernych Robotnikowi, jednak jego wynalazek został skradziony przez przeydenta, zanim ten go dokończył. Ponieważ jego dzieło zostało wykorzystane w "niecnych celach" zrezygnował on z funkcji dowódcy sztabu i założył własną restaurację serwującą hummus i kebaby. Podczas tego okresu, Sonic zaprzyjaźnił się z przyszłymi członkami Frontu Wyzwolenia Karaczi: Księżniczką Sally, Rotorem, Nazistą Knuelsem i Milesem Prowerem zwanym jako ogoniasty Tails. Od czasu założenia organizacji Sonic wraz z przyjaciółmi przeżywali na co dzień niesamowite przygody, do których zaliczały się m.in. skoki na lody banki (wymiarów) poprzez Kosmiczną Autostradę Kosmodrom Bajkonur (co później przyczyniło się też do spotkania z jego złym sobowtórem - Jeżem Scourge'em To wszystko była ściema, Scourgem był sonic, a istnienie drugiego jeża było mistyfikacją), zawiązywanie nowych znajomości w najodleglejszych częściach płaskiej planety Ziemia oraz starcie z przeróżnymi czarnymi charakterami o wiele potężniejszymi od prezydenta tego wspaniałego kraju.

Community Edytuj

Community robi z nim zje**ne fan arty na których głównie są pokazywane romanse ponieważ community sonica nie posiada bądź nie używa swojego mózgu jest bardzo romantycznym community.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki