FANDOM

Shadow The Hedgehog
Szedou
Najżałośniejsza Forma Życia
Futro Czarno-Czerwone
Oczy Czerwone
Religia Brak
Wiek ponad 50 lat (więcej niż większość postaci, ale mniej niż Ibisz)
Płeć Mężczyzna (najprawdopodobniej)
Język ukraiński
Lubi Pieniądze, Rouge, Sonicfagi
Nie lubi Nazistów, komunistów, żydów, muzułmanów, idiotów
Shadow the Hedgehog (uk. тіні їжака) - fikcyjna postać z serii gier Rafał Sonik the Hedgehog firmy NOJAN. Jest rywalem Sonica. Został wysrany stworzony laboratoryjnie przez profesora Jurija Traficzenkę z DNA jeża i sonicfaga, w ramach projektu o nazwie "дизайн купа" jako „Najżałośniejsza Forma Życia” (ang. "The Ultimate Subhuman Form").

Krótka Historia Edytuj

Shadow the Hedgehog został stworzony przez profesora Jurija Traficzenkę w koloni arstotzkiej "Богдан", 50 lat przed wydarzeniami z Sonic Adventure 2, w ramach Projektu: дизайн купа. Celem projektu było stworzenie istoty zwanej "Najżałośniejszą Formą Życia". Istota ta miała być nieśmiertelna i po pijaku niepokonana. Jurij bowiem chciał dzięki temu uratować swoją wnuczkę Anastazję, która chorowała na nieuleczalną chorobę zwaną ADHD NIDS. Do stworzenia Shadowa, Gerald użył krwi przypadkowego sonicfaga, któremu w zamian obiecał Siedem hrywień arstotzkich. W końcu po długotrwałej i ciężkiej pracy Jurija i innych naukowców znajdujących się na Богданe udało się stworzyć "Najżałośniejszą Formę Życia".

Shadow, odkąd tylko został stworzony zaprzyjaźnił się z wnuczką stwórcy. Praktycznie razem cały czas spędzali razem na obozie kolonii. Shadow obiecał jej, że spełni jej marzenie i zabierze ją kiedyś na Arstotzkę. W tym czasie Traficzenko stworzył broń zwaną Ultra-Kupa (ang. Poopascoopa Cannon), która miała służyć ludzkości do zniszczenia Sonicfagów, kiedy zaatakują.

Niestety pamiętnego dnia K-Rabin wkroczyło na Богданa z rozkazu prezydenta, który uznał że Shadow jest zbyt niebezpieczny i trzeba zamknąć kolonię. Jurij i Anastazja próbowali ratować Shadowa. Kiedy profesor odciągnął żołnierzy K-Rabinu, Anastazja z Shadowem prawie zdołali uciec. Na szczęście Niestety jeden z żołnierzy pobiegł za nimi. Gdy Shadow był zdezorientowany umieściła go w komorze gazowej kapitulacyjnej. Niestety uruchamiano ją ręcznie przez co Anastazja nie mogła uciec. Podczas gdy pozostało już tylko przełączyć dźwignię, żołnierz ostrzegł ją by tego nie robiła albo zacznie gwałcić strzelać. Anastazja chwilę się zastanawiała, ale decyzja była niezmienna. Zanim jednak przeciągnęła dźwignię zwróciła się do Shadowa, że zawsze będzie jego prywatną prostytutką przyjacielem nie ważne co się stanie. Tuż po przełożeniu dźwigni żołnierz strzelił do dziewczyny. Shadow z rozpaczą oglądał postrzelenie swojej znajomej. Anastazja leżąc i umierając powiedziała jeżowi, żeby obiecał jej, że będzie chronił kraj oraz że będzie musiał się tam udać bez niej. To były jej ostatnie słowa, a gdy zamknęła oczy komora wystrzeliła w powierzchnię płaskiej Ziemi.

Pojmany Jurij, gdy usłyszał na liście martwych imię swojej wnuczki wpadł w szał i pragnął zemsty. W swoich ostatnich dniach wprowadził do mózgu Shadowa informacje, o tym by zdobył Szmaragdy Chaosu i użył Ultra-Kupy do zemsty na ludzkości za odebranie im Anastazji, kiedy tylko zostanie wybudzony. Po za tym profesor prowadził jeszcze vloga pamiętnik, w którym dokładnie opisał co się stało na stacji oraz jak Arstotzka ma być zniszczona.

Ciąg Dalszy Nastąpi

Wygląd Edytuj

Shadow wbrew pozorom od przeciętnego jeża (przeciętnego xDD Przecież tutaj większość jeży ma nienaturalne kolory), wygląda jak Sonic z kilkoma różnicami. Zamiast normalnych igieł ma pedalsko ułożone kolce oraz jest czarno-czerwony. Do tego jego oczy również są czerwone (Mam się bać?)

Umiejętności Edytuj

Z racji tego, że Shadow jest krzyżówką Sonicfaga z Jeżem jest wyjątkowo niebezpieczny i bardzo ciężki do pokonania. Jest w c**j szybki, potrafi strzelać dziwnym czymś oraz jest praktycznie nieśmiertelny. Do tego jak każdy sonicfag wydziela bardzo nieprzyjemną aurę, którą czuć z odległości 50 kilometrów. Do tego jak każda postać w tym uniwersum ma IQ eugleny.

Poglądy polityczne Edytuj

Shadow nie ma stałych poglądów politycznych. Nie jest ani komunistą, ani kapitalistą, ani konserwatystą i także nie jest nazistą. Do tego nie wyznaje żadnej religii. Jedynym celem jego działań jest załatwianie WŁASNYCH interesów oraz chęć roz****dolenia pokonania swoich głównych wrogów takich jak: Sonic the Hedgehog (postać), Milles "Tails" Prower, Knuels The Echidna, cała reszta tej nazi-bandy oraz Admirał Beaverton i Spike The Porcupine.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki