FANDOM

Krzesło Doktora Iwana Robotnika (ang. Ivan's chair) – krzesło występujące w grach Sonic Sanic Colors. Pojawia sie wyłącznie w przerywnikach filmowych. Krzesło to należy do Prezydenta Kozahstanu Iwana Robotnika.

Opis Edytuj

Jest to białe krzesło z czerwonym siedzeniem zwanym "nadupnik" i wnętrzem oparcia. Krzesło to lewituje, dzięki czemu można srać gdzie tylko się da. W Sanic Colors ukazana jest również możliwość powrotu krzesła do fabryki kulek analnych w swoje oryginalne miejsce - po tym jak Iwan sprzedał krzesło, zaczęło ono odbijać się po domu arabskiego kupca i po chwili wróciło na złom swoje miejsce.

Wystąpienia Edytuj

W grze Sonic i Przygoda z Wilkołakiem, krzesło znajdowało się na przedzie ToiToia w pałacu prezydenckim Iwana, dzięki czemu mógł on obserwować rozbudowę Kosmodromu Bajkonur.

W Sanic Colors znajdowało się w głównym centrum dowodzenia ZSRR. Iwan użył krzesła również po to, aby się na nim wysrać dostać się do Józefa Stalina.

Krzesło nie pojawia się już później w serii. Najprawdopodobniej było tak osrane, że nie dało się już na nim siedzieć.

Ciekawostki Edytuj

  • Krzesło bazuje na modelu wibratorów krzeseł "SeD-es".
  • Krzesło pojawiło się w szkicach koncepcyjnych jeszcze przed wydaniem obu gier, najprawdopodobniej miała to być maszynka do przetwarzania kupy na surowce wtórne.
  • Iwan Robotnik w innych wersjach (seriale, komiksy, erotyki) również posiada swoje krzesło: Doktor Iwan Robotnik z Adventures of Sonic the Hedgehog używa krzesła w odcinku "ZWIONZEK RADZIECKI JEST WJECZNY". Krzesło Doktora Iwana Robotnika w kreskówce Sonic the Hedgehog i komiksie jest używane częściej. Ma sraczkowaty kolor.

Galeria Edytuj

en:Doctor Eggman's chair

Więcej z Fandomu

Losowa wiki