FANDOM

Glonojady
Glonayad
Glonojad Błażej - jeden z najbardziej znanych przedstawicieli plemienia Rekiniaków.
Liczebność ok. 69500233 (ponad 69 mln)
Miejsce zamieszkania Morze Apopleksji (wszelkie inne morza zresztą też)
Religia POgaństwo
Język zmodyfikowany rosyjski
Glonojady są grupą koczowniczych nomadów bez mózgu mieszkających pod wodą i utrudniająch życie innym tak bardzo jak tylko jest to możliwe.

Pochodzenie Glonojadów Edytuj

Pochodzenie tych dziwnych kreatur nie jest znane, aczkolwiek te stworzenia mogą mieć związek z nieudanym eksperymentem genetycznym na pstrągach. Podobno po wlaniu radioaktywnych odpadów do Morza Apopleksji, Pstrągi zmieniły się w dziwne stworzenia o IQ pantofelka.

Cechy charakterystyczne Edytuj

Z racji tego, że glonojady żyją w wodzie, więc powinny mieć skrzela. Nic bardziej mylnego ku*wa! Te sku**ysyny Oddychają one tchawkami! Do tego wszystkie są zasranymi analfabetami nie potrafią czytać ani pisać. Posługują się językiem zbliżonym do rosyjskiego, a alfabet zapisują pismem klinowym. (To i tak k**wa nie ma żadnego znaczenia, bo i tak nie umieją pisać i czytać -_-). Pedofilia jest u nich na porządku dziennym.

Znane glonojady Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wyznają pogaństwo
  • Żywią się odchodami morskich zwierząt
  • Są najliczniejszą z wszystkich grup zwierząt na całej płaskiej Ziemi.
  • Dzięki bogu nie pojawiły się w żadnej grze z sonikiem, a jedynie w tych romansidłach dla upośledzonych gimnazjalistów.